Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Emelie - 1 juni 2014 22:51

I fredags fm ringde världens bästa Emil och frågade om han inte fick komma och leka med mig. Inte kan väl moster säga nej till en mysig dag med ett av sina hjärtan? <3 Jag fick helt enkelt kombinera mitt kära återseende med tvättstugan (jag vet, jag är knäpp, men det är mysigt att tvätta.. Haha) med lek, mys och stadstur med Emil.
Kvällen bjöd sedan på middag, quiz och slutligen dans med Therese och Anna. Riktigt bra kväll som slutade ungefär bara sådär 4 timmar senare än jag kanske tänkt från början. Blev alldeles jättebra, med andra ord ;)

Lördagmorgon, en pigg (?!) Emelie hasar ner för trappen, väska i släptåg och packas in i bil med pappsen och hela gänget. Avfärd mot Skara för 60-årsfest hos Ulla och Lennart. Det blev en underbar dag i solen (och kväll i dimman) tillsammans med kära släktingar! Alltid lika skoj!

Denna härliga helg får sedan avslutas med champagne, en smarrig middag (som vanligt) och trevligt sällskap hos Maiken.

Här sitter jag nu i min gamla soffa.. Ögonen mina somnade för cirkus 7 timmar sen. Dags att krypa ner, tror jag.
Men för att citera min käre M; "no pain, no game". Så sant, nu kör vi. Imorgon nya dejter och kära återseenden!

Inatt sover jag sött :)

(Hahaa, mina älskade småsystrar kommer förmodligen hata mig lite smått för denna bild. Bjuder på den! PUSS ;) )

Ovido - Quiz & Flashcards