Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Emelie - 17 juni 2014 21:58

I torsdags var det systermys! Målning av naglar, pizza, spel och allmänt mys <3
Fredagen bjöd på skolavslutning på Vallarna. Alltid lika vackert med alla glada barn som sjunger. Blödiga jag får en tår i ögat. Jag var där för att se min yngsta lillasyster; Ebba, som nu slutade femman. Den andra; Julia, slutade nian. Henne mötte vi sedan upp hemma för fika och firande. Jag har så duktiga systrar. Alla tre!

I lördags var det dags för bröllop 1 av 2 denna sommar. Det var min gamla vän och sambo Jossan som äntligen skulle få sin Daniel <3 De var så fina! Hela dagen var underbart härlig, mkt kärlek!

Söndag vilodag - behövs en sådan ibland, sen igår, måndag - på't igen ;) I form av tjejmiddag/fest hemma hos Therese. Vi satt allihop i deras mysiga lilla växthus. Både god mat, dryck och härliga skratt blev det förstås!

Ovido - Quiz & Flashcards