Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Emelie - 3 juni 2014 20:27

Idag blev det möte och fika med goa assistentgruppen på jobbet. Dessutom en lurre med finisarna Anna, Hanna och Therese <3

Nu är det bara jag, soffan, massa gott ät- och drickbart och en lugn kväll. Livskvalitet tror jag att de kallar det..?!

Men shiiieet, jag kommer inte komma i den tighta klänningen på bröllopet om några veckor om jag fortsätter såhär, haha! Får bli löprunda/PW imorn. Regn eller inte.
Och nej, inte mitt bröllop alltså :)

Tackar och bockar för den fina skatteåterbäringen som trillade in idag också. Nu kör vi - sommarlov för hela slanten ;)

Go'kväll!

Av Emelie - 3 juni 2014 09:11

Gårdagen bjöd på fler kära återseenden. Efter lunch mötte jag upp Ida och hennes lille Eric, som blivit så stor :) Vi promenerade ner till hamnen och åt glass. Åh, vad glass jag åt! Heja Aktersnurran som har både laktosfri kulglass och låglaktos-mjukglass! Wee :)

På kvällen gick jag och Ulrica ut och åt mat. (Mest pratade vi nog :)) Det blev en öl också, fint.

Mysigt att träffa mina fina vänner igen! <3

Vackert på promenad i Nyköping..

Ovido - Quiz & Flashcards