Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Emelie - 7 februari 2014 15:14

Idag var M tillbaka på jobbet och jag har roat mig själv. Vem sa att det är lätt och slackigt att vara "lyxflickvän"?! ;)

Sprungit en mil, gymmat, tokstretchat (eftersom jag vill kunna gå på söndag..! Just nu känns det sådär hoppfullt, haha), varit och handlat, myst i soffan med Desperate Housewives, haft mandarinlektion ("lärt" mig hur man hälsar och presenterar sig) samt dansat runt i köket till en massa härliga låtar.

Resultatet har ni här.

De blev helt ok. Smakar bra! Dekorationen får vi träna på. Har visst lagt av mig sen sist.. :)
Men! Det BÄSTA när man bakar, ensam - man får slicka skålen helt själv! ;)

Eftersom det är fredag bjuder jag på hela fyra bitar, det ni ;)

* Kiss You - One Direction
* Sweet Child O'Mine - Guns N' Roses
* I Wanna Be Your Lover - Prince
* Here I Go Again - Whitesnake

Salig blandning det där. Precis som det ska va.

Önskar er alla en riktigt fin helg!

Ovido - Quiz & Flashcards