Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Emelie - 17 februari 2014 15:45

Har haft en mycket trevlig dag med en massa härliga tjejer!
Vi startade med fika innan vi gick för massage. En del tog helkropp, jag och Annika valde fotmassage denna gång.
Man fick låna dessa otroligt snygga (och sköna) mjukisbrallor. (Brukar inte gå klädd så utomhus ;))

De slog in våra fötter i små paket..

..och slog oss med pinnar :)

Efter massagen tog vi oss till den s k utlänningsgatan för lunch på en belgisk restaurang. Mkt skratt och babbel blev det. Humornivån var på hög nivå.. Idag också :)

Emma och jag tog sedan en bulle till det blå-gula paradiset. Jag är lite stolt, handlade för "bara" ca 250kr..! (Om man inte räknar med lakritsen och sylten..) :) haha, jag är ju knäpp.

Avslutade min dag med en halvmil på löpbandet och nu DH för hela slanten, lovely!

Dagens låt:
We Got The World - Icona Pop

(Oh yes, we do!)

Püss från Shangan

Ovido - Quiz & Flashcards