Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Emelie - 22 februari 2014 06:02

Igår kväll ville vi se matchen (heja Sverige, yeay!!) så vi tog oss till en sportbar i French. Utanför stod en man som i koppel hade en.. APA! Den hoppade upp och hängde i min väska! Eftersom man inte riktigt är beredd på det i centrala Shanghai (?) så blev min reaktion att "skaka av" den lilla apan. Stackaren ville säkert bara hälsa men jag blev lite rädd, haha :)
Veronica hade berättat för mig om dessa apor men jag var bara inte beredd!
Man ser den inte så tydligt på bilden men den sitter där.. Lille vän.

Nästa gång ska jag hälsa fint ;)

Vi hamnade på sportbaren The Camel och fick se matchen samtidigt som vi avnjöt mat och öl, nice nice.

Nu ska jag se om inte M kan tänka sig lite Monopol. Har ju längtat!

Over and out ;)

Ovido - Quiz & Flashcards