Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Emelie - 9 februari 2014 09:51

Ja, inte här i Shanghai för tillfället.. Här snöar det, förstår ni :)
Inga stora flingor dock, lite mer sådär regnblandat som blåser åt alla håll..! Lovely..

Men jag har nu äntligen bokat resa!! I mars åker Fröken Comstedt till Thailand för första gången. Yeay! Ska bli så U N D E R B A R T med sol, bad och värme i 10 dagar!

Igår bjöd M ut mig på restaurang :) Vi åt på en väldigt trevlig och fräsch italiensk restaurang nere vid The Bund; Mercato. Riktigt bra mat!
Sen blev det Bond, hemma. Har slagit till på en liten Bond-box, förstår ni. Den innehåller bl a Diannonds are forever, Tomorrow never oies och Die another may.. Haha! :) Några småfel får man väl ta när det är så bra priser..??

Nu ska vi snart ut och se oss runt lite. Jag vill försöka hitta ett schackspel.. Sen ska jag nog ta och beställa mig en snygg kappa på fabric market, tror jag.. Vi får se vad det blir :)

Skön söndag to you!

Ovido - Quiz & Flashcards