Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Emelie - 13 februari 2014 13:50

Klaaart!
Flyttlass, kom nu!

Av Emelie - 13 februari 2014 07:24

Åh vad jag är GLAAAD!! Mamma och Anna har bokat resa, i april kommer de hit! Ser så fram emot att få rå om de här hos oss i Shanghai! <3

Av Emelie - 13 februari 2014 03:52

De senaste dagarna har jag varit i shoppingtagen. Igen..
Jag har hittat mig ett par jeans, några toppar, en kjol och en snygg liten jumpsuit som får åka med till Thailand!

Hittade också äntligen ett schackspel!! (Med lite hjälp av tjejen i repan, en lapp med en adress på kinesiska samt en taxichaufför..)

Nu ska M få lära mig (eller åtminstone fräscha upp mitt minne) så jag kan få träna på mitt vinnarhumör. (Ja, precis, för förlora gör jag sällan, höhö ;))

Häromdagen gjorde jag ngt som jag ofta gjorde när jag var liten (ung? Yngre!).. Scones! Det är så gott! Jag var tvungen att ställa till med lite afternoon tea för mig själv :)

Påbörjade ett pussel häromdagen :)

Snart får vårt flyttlass lov att komma, tycker jag. För jag kommer få abstinens när detta pusslet är klart..
Verkar som att det fortf är slutet av februari som gäller för våra grejer. Det går fort i hockey..

På lördag har vi (tillsammans med Emma och Johan) anmält oss till något som heter "Shanghai 123". Det är en halvdags-'kurs' (?) för nykomna Shanghaineser. Blir nog en mycket lärorik och intressant halvdag :)

Nä, nu ska jag nog ta mig till gymmet och jobba på B14 ;)

Kramar till er!

Ovido - Quiz & Flashcards