Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Emelie - 10 januari 2014 10:16

Igår blev en relativt lugn dag, (den också, haha).
Snubbarna från IKEA var här mellan 10 och 15, satte ihop alla våra nya möbler (och skräpade ner). När de väl var klara kom jag inte ens ut i köket eftersom det låg en STOR hög med kartonger och skräp där. Jag pallrade mig fort ner till en av restaurangerna i huset och käkade lunch eftersom jag var vrålhungrig. Var lite pinsamt att housekeeping-gänget städade ut allt.. Är inte van vid det, om man säger så..!

På em blev det en tur ut på stan. Marks & Spencer hade rea.. Tråkigt :) Handlade också lite smått och gott på City'Super (som det visst heter.. Ni vet den där billiga affären) och överraskade M med plockmat och vin när han kom hem efter första arbetsdagen.
Idag har jag fått en massa bra tips på affärer som säljer varor som vi västlänningar kanske söker. Får gå på testrunda i helgen!

Idag har jag hållt mig inne, bara myst i soffan. Luften är inte så bra idag så lika bra hålla sig inne. Men jag klagar inte, gillar ju att vara hemma och pyssla med mitt :)
Jag har dragit av några avsnitt Hart of dixie, en av de bästa serierna.
Var förstås och tränade på gymmet samt tvättade lite också så jag har inte bara latat mig.

Kan ärligt talat säga, utan att skämmas, att jag har det fruktansvärt bra. Looove it ;)

Ser fram emot att få börja med kinesiska nästa vecka, ska bli jättekul!

Ikväll blir det ut och käka, mysigt.
Trevlig fredag alla nära och kära <3 Vad ska ni hitta på??

Ovido - Quiz & Flashcards