Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Emelie - 24 januari 2014 16:25

Haha :) Me so happy!
Jag har fått brev! Kära mamma och syster har skickat en favorit, tack! <3

Eftermiddagen bjöd på mysig fika hos Mia. Scones, te, bubbel och bubbel :)

Efter det väntade en skön kväll i soffan. Hämt-plock-mat + Harry Potter, (till Magnus förtjusning..) :)
Tyckte vi hörde fyrverkerier.. De har alltså redan dragit igång! Galet.

Imorgon har vi bokat massage för oss båda, ska bli ljuvligt! På kvällen ska vi testa lördagsdrinken på Svenska klubben. De kör tydligen nästan varje lördag, kl 17-19. Rolig idé! Förhoppningsvis träffar man ett gäng trevliga människor samt får sig en god drink ;)

Godnatt på er! ..eller.. Nu ska vi se.. w?n shàng h?o? (läste inte aaaalls innantill ;) )

Av Emelie - 24 januari 2014 05:45

Åh vad jag glad jag blir varje gång ni läser min blogg och skriver en kommentar! Det värmer i hjärtat <3
Saknar förstås alla där hemma!

Idag är det freeedag och jag ska alldeles strax ge mig iväg för att fika och dricka bubbel hos Mia, ska bli väldigt trevligt! :)

Happy Friday alla fina!!

Ovido - Quiz & Flashcards