Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Emelie - 29 januari 2014 06:18

Såg att den 13:e bilden ju inte laddades upp sist.. Sådana här skulpturer/statyer kan man hitta lite överallt. Väldigt fina och väldigt verkliga..!

Här i lght 2607 händer inte mkt. Swefilmer går på högvarv när jag vilar, vilar, vilar. Gossip Girl slut nu, lite tomt och sorgligt. Hm, jag vet, jag skulle behöva komma ut! ;) Men är inte i form än, tyvärr :/

Har äntligen fått ordning på mitt kinesiska nummer iaf! +86 130 2218 8120 är det :)

Nyåret närmar sig, imorgon kväll är det dags! Får väl se vad vi hittar på, nu när jag inte är så pigg. Fick lite mer försmak på fyrverkerierna igår kväll. Jesus, de ÄR helt galna! Lyckades få med en liiten snutt på film. Men det kunde man tydligen inte ha med här, när man postar fr telefonen, såg jag nu. Jaja.. :)

Ha en härlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards